AMIT TUDNOD KELL A KÉPZÉSÜNKRŐL

Míg a 20. század az inkrementális innováció kora volt, addig a 21. században átléptünk az exponenciális innovációk korába. Azt is mondhatnánk, hogy párhuzamos Gutenberg-pillanatok szemtanúi lehetünk, hiszen több tucat technológia fejlődik egyre gyorsuló ütemben: 3D nyomtatás, mesterséges intelligencia, gépi tanulás, big data, autonóm járművek, drónok, robotika, blockchain, kvantum számítástechnika, genetika, energia előállítás és tárolás, biotechnológia.

Ha ezek alkalmazásához 20. századi szemlélettel állunk hozzá, akkor bukásra vagyunk ítélve. Olyan képességekre van szükségünk, amelyekkel a kutatási, fejlesztési és innovációs tevékenységeinket a helyes irányba tudjuk állítani. Szerencsére ezen a téren is igen gyors a fejlődés, és ma már elérhetők azok a módszerek, amelyekkel a megkövetelt képességekre szert tudunk tenni.

Képzésünk a JuridEco Zrt. támogatásával valósul meg.

A KÉPZÉS CÉLJA

A képzés célja, hogy az innovációs vezetőket felkészítése arra, hogy a technológia exponenciális fejlődésének megfelelően tudják saját kutatási, fejlesztési és innovációs tevékenységeiket kialakítani, biztosítva ezáltal a szervezet jövőállóságát és üzleti fenntarthatóságát.

A praktikus tudásátadáson túl a képzéssel a régió szereplőinek együttműködését is serkenteni kívánjuk, így jelentős hangsúlyt helyezünk az open innovation fogalmának megismertetésére és gyakorlatának kialakítására. Mindez ahhoz is nélkülözhetetlen, hogy a régió képes legyen saját magát hosszú távon is meghatározni és egy közösen elfogadott és támogatott víziót megfogalmazni.

KÉPZÉSÜNK ELSŐ TANÍTÁSI NAPJA: 2019. SZEPTEMBER 20. (péntek)

MIÉRT VÁLASZD AZ ITD KÉPZÉSÉT?

A Transzdiszciplináris Kutatások Intézete egy agilis és reziliens szervezet a tudomány, a technológia, az üzlet és a civil társadalom határán. Létezésünk célja, hogy a tudomány által létrehozott technológiai eredmények üzleti és civil hatása (impact) a legnagyobb legyen. Munkatársaink és partnereink szakterületeik legkiválóbb képviselői, akik maguk is határterületeken kutatnak, fejlesztenek, innoválnak, építenek cégeket vagy képezik a jövő tehetségeit.

OKTATÓK

Dr. Kristóf Péter
Dr. Kristóf Péter
Szakál László
Szakál László
Kristófné Gungl Rita
Kristófné Gungl Rita
Hild Imre
Hild Imre
Dr. Buzás Norbert
Dr. Buzás Norbert
Dr. Lustyik György
Dr. Lustyik György
Dr. Sík Attila
Dr. Sík Attila
Mark Brown
Mark Brown
Christian Madsbjerg
Christian Madsbjerg
Kutsera Róbert
Kutsera Róbert
Dr. Nicholas Barnes
Dr. Nicholas Barnes
Colin Gautrey
Colin Gautrey
Dr. Polyák Gábor
Dr. Polyák Gábor
Dr. Guld Ádám
Dr. Guld Ádám
Keresnyei János
Keresnyei János
Dr. Lányi Beatrix
Dr. Lányi Beatrix
Dr. Prónay Szabolcs
Dr. Prónay Szabolcs
Pernyéz Zsuzsanna
Pernyéz Zsuzsanna
Emmich Szabolcs
Emmich Szabolcs
Jaroslav Dokoupil
Jaroslav Dokoupil
Dr. Sipeky Csilla
Dr. Sipeky Csilla

HELYSZÍN:

PTE-ÁOK, Transzdiszciplináris Kutatások Intézete

7624 Pécs, Ifjúság útja 11.

OKTATÁSI NAPOK:

Képzés időtartama: szeptember 20. – december 12.

PÉNTEK (minden 2. héten)

  • 9.00. – 10.30. – előadás
  • 10.45. – 12.15. – előadás
  • 12.15. – 13.15. – ebédszünet
  • 13.15. – 14.45. – előadás
  • 15.00. – 16.30. – előadás

SZOMBAT (minden 2. héten)

  • 9.00. – 10.30. – előadás
  • 10.45. – 12.15. – előadás
  • 12.15.-13.15. – ebédszünet
  • 13.15. – 15.15. – előadás

WEBINAR (köztes hetek csütörtökén)

  • 17.00. – 18.30.

VALUE PROPOSITION ÉS MÓDSZERTAN

Célunk olyan vevőorientált, ANGOL nyelvű, akkreditált képzés kialakítása (képzés nyilvántartásba vételi száma: E-000916/2014/D009), melynek tananyaga dinamikus és folyamatosan fejlődik és amelyet a intézet a piaccal partnerségben dolgoz ki. Ennek megfelelően elsősorban az új tudást létrehozó képességek és gondolkodásmód kialakítására törekszünk, a hangsúlyt pedig a projekt alapú tanulásra helyezzük, melynek során ötvözzük egymással a szakmai és a személyes vezetés alapú megközelítést (coaching és mentoring). Az induláskor minden résztvevő számára személyes és szervezeti célokat egyaránt meghatározunk, amelyek elérésén közösen dolgozunk.

Az alkalmazott módszerek során merítünk az innovation leadership, a menedzsment, a lean startup, a business model canvas és a design thinking területéről, és ezeket a célnak megfelelően kombináljuk.

  • 2019. augusztus 2-án DEMO DAY-t tartunk, ahol a képzés módszertanával, felépítésével, lebonyolításával kapcsolatos kérdéseit is felteheti. De oktatóink és mi szervezők egyaránt nyitottak vagyunk minden kérdésre, mely segítheti Önt a képzésre való jelentkezést illetően.
  • Időpont: 2019. augusztus 2. 14:00-15:30
  • Helyszín: PTE-ÁOK Transzdiszciplináris Kutatások Intézete (7624 Pécs, Ifjúság útja 11. 2. emelet)
  • Amennyiben részt venne a DEMO DAY-en, kérjük küldjön egy e-mailt nekünk nevével és telefonszámával az itd@pte.hu e-mail címre.

MIT ADUNK A KÉPZÉS SORÁN? (Tartalom)

A tananyagegység célja, hogy a résztvevő megismerje az innovációt támogató személyiség jellemzőket, készségeket, képességeket, valamint ezek működését szervezeti keretek között. Célja továbbá a sikeres innovációs vezetők kulcs képességeinek beazonosítása, a hatékony együttműködés, kommunikáció, networking jellemzőinek bemutatása.

A tananyagegység célja, hogy bemutassa az “Exponenciális Szervezetek” (Exponential Organizations, ExO) keretrendszert, az ahhoz kapcsolódó módszertant, ez ExO-k jellemzőit és eszközeit, valamint az exponenciális üzleti modelleket.

A tananyagegység célja, hogy a résztvevő megismerje a Massive Transformative Purpose (MTP) azonosítását követően az ötlet üzleti értelemben vett felskálázásának folyamatát, a projektszervezet felépítését és az üzleti lehetőséget, továbbá az üzleti modell feltételezéseinek validációját.

A tananyagegység célja, hogy a résztvevők megismerjék egy innovatív termék/szolgáltatás megvalósításához szükséges tervezési és operatív ismereteket annak érdekében, hogy képesek legyenek – formális kapcsolatot teremteni a kivitelezéshez szükséges pénzügyi források és más erőforrások (belső humán és külső alvállalkozói) között, – folyamatorientáltan irányítani a végrehajtást, egyben motiválni a megvalósításban résztvevő valamennyi erőforrást, – és kialakítani a nemzetközi piacra lépéshez szükséges feltételeket.

A tananyagegység célja, hogy a hallgatók megismerjék és elsajátítsák az innovatív szervezetek vezetéséhez szükséges kompetenciákat példákon és gyakorlatokon keresztül nemzetközi előadók segítségével.

A tananyagegység célja, hogy a résztvevők számára összefoglalja az üzleti élet legjellemzőbb kommunikációs formáit, így különösen: – az írásbeli és szóbeli kommunikációs formákat, szabályokat, – a levélírás művészetét, – profil készítését termékre, cégre, – online üzleti felületek sajátosságait, – protokoll ismereteket, – helyzetgyakorlatokat. Célja továbbá a digitális kompetenciák, valamint az üzleti kommunikációs képességek átfogó fejlesztése.

A tananyagegység célja, hogy a résztvevők az innovációmarketing vállalati szintű vizsgálatára irányuló hangsúly mentén elsajátítsák azokat a készségeket, képességeket, és megismerjék azokat a marketing eszközöket, melyek elengedhetetlenek a hatékony innovációs folyamatban hazai és nemzetközi szinten egyaránt.

KIKNEK AJÁNLJUK A KÉPZÉSÜNKET?

Képzésünket elsősorban azoknak ajánljuk, akik felelősségi körébe tartozik kutatási, fejlesztési vagy innovációs projektek létrehozása és vezetése: egyetemi tanulmányaik végén járó hallgatók, innovatív vállalkozást indítani szándékozók, innovációért vagy termékfejlesztésért felelős vállalati közép- és felsővezetők.

JELENTKEZEM A KÉPZÉSRE

    Honnan értesült a képzésről? (kötelező)
    InternetE-mail, e-hírlevélLevélÚjságTelevízió, rádióOnline médium (pl.: bama.hu, pecsma.hu, stb.)Ismerős személyEgyéb